Dagens kran

Under en tid åkte jag buss dagligen över Store Mosse. För att fördriva tiden brukade jag ta en bild på mossen och lägga upp på några sociala medier med beteckningen #dagensmosse.
 
 
Innan dess var mitt resenöje #dagensbusskur och kunde se ut så här (från busskuren vid järnvägsstationen en kall januarimorgon):
 
 
När den tiden var till ända ville jag fortsätta med de lite ointressanta bildserierna, och vad som nu fotograferas i min närhet kallar jag #dagenskran.
 
Kranen i fråga är inte en vattenkran och inte heller den som sitter mitt i ansiktet, utan byggkranen i kvarteret Duvan i Värnamo. Där är byggnationen i full gång efter rivningen.
 
Här är några av bilderna ur serien #dagenskran:
 
 
 
 
 
 
Det är i sann Min gata i stan-anda: lite foton som gör stadspromenaden roligare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0