Ny Värnamobok!



Nu har han kommit på nåt att sälja, Thomas Lundh, som han önskade i Värnamo Nyheter i maj 2008.

Utdraget är ur hans nya bok.



Thomas Lundh startade försäljningen av "Skvaller från Värnamo" med att stå på Åbron i regnet bland andra marknadsknallar. Jag hoppas att han har ett release-party i kväll under mer torra (nåja) former. Torr är då inte boken; saftiga berättelser om värnamobor varvas med hans egna upplevelser i staden ända sedan unga år.

Värnamobloggen önskar lycka till med försäljningen!



Kommentarer
Postat av: Storstadskille

Det är just en sån här bok som gör att man inte orkar bo i en småstad som Värnamo......tyvärr

Alla älskar skvaller verkar det som :-( Illa Illa

2009-10-26 @ 13:57:19
Postat av: Bloggarberta

Storstadskille: Nu vet jag inte vilken storstad du bor i, det kanske bara är en önskan, men jag tror att det finns en hel del informell information även i större städer.

Det bästa är kanske ett mellanting - mellan storstadens anonymitet och småstadens "alla känner alla"?

Vad gäller boken, så har jag läst den och de som nämns där är ganska offentliga personer. Det beskrivs en hel del politiska spel t ex.

2009-10-26 @ 18:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0