Tidningen var med

Det rasslade och rasslade i kameran, stor som 80-talets bergsprängare. En fotograf från Värnamo Nyheter bad mig om olika vinklar: bortvänd, framvänd, på huk, sittande, lutande och så "det där fina lilla leendet". Jag log och spanade i fjärran, tittade rakt in i den otäcka kameralinsen, alltjämt leende, glömde dra in magen och regnet öste ner.

Innan dess hade reportern frågat mig om allt som är värt att veta om Värnamobloggen och mig.

Kanske man rentav kommer i tidningen.



Jovisstja. Ombyggnaden av Storgatsdelen som blivit gårdsgata är klar. Det är där vi står.

Kommentarer
Postat av: Camilla Karlsson

Hej Berit,

Hörde av min syster att du bloggade i Värnamo.

Ja, det var ju ett tag sen vi sågs sist, kom du ihåg din gamle jobbar kompis från LETO? Var gör du mer än bloggar, jag letade efter bilder på dig men fann inga på din blogg. Själv bor jag i Åkersberga med min sambo Johan som också är från Värnamo, vi har 2 barn, Anton 17år & Oscar 14år, tiden går verkligen fort.

Forstätt att blogga jag ska läsa din blogg, den är bra!!

Kram Camilla



2009-11-21 @ 20:27:34
Postat av: Morten Fredriksen

Varför skriver du inte om Galleri TMC på storg 42 i Värnamo, där det numera sjuder av aktivitet, kör, sång, musik, konst etc

2009-11-22 @ 11:28:48
Postat av: Bloggarberta

Camilla Karlsson: Hej och välkommen hit! Roligt att du vill läsa bloggen. Men jag tror du blandar ihop mig med någon annan. Jag har inte jobbat på LETO.



Morten Fredriksen: Det har du rätt i, jag måste kolla in evenemangen där bättre!



2009-11-22 @ 18:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0