En missad premiär

En positiv blogg, kan man läsa i en kommentar till förra inlägget. Nu ska jag vara negativ.

Jag brukar boka biobiljetter via www.vmo.se och det har fungerat alldeles utmärkt fram till nu. Filmen "Änglar och demoner" har premiär i dag. Det har inte varit möjligt att boka tidigare i veckan; filmtiteln har inte ens funnits att klicka på. I dag verkade det vara möjligt, men efter 45 minuters försök kommer fortfarande texten "Tyvärr, bokning måste ske 2 timme innan föreställningen börjar." Man kan läsa att det finns många platser kvar, men bokning är omöjligt. Filmen börjar om en timma och jag vill inte gå dit i oförättat ärende. Jag hade verkligen tänkt mig att gå på premiären i kväll! Jag misstänker att det är utsålt, men tala då om det!

Det går dock bra att boka plats i morgon och framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0