Värnamobloggen firar!



I dag firar Värnamobloggen två saker!

För det första FDUÖ - Första Dagen Utan Överdragsbyxor! I fem månader har jag varit tvungen att ha på överdragsbyxor varje dag när jag har cyklat till jobbet, på grund av regn, snö och kyla, men i dag var det två plusgrader, solen anades bakom den grå yllefilten på himlen och cykelbanorna var snöfria.

Det andra är att Värnamobloggen fyller ett år! Den 16 mars 2008 började jag blogga här, gjorde ett uppehåll till juni och har sen fortsatt oavbrutet. Jätteroligt har jag haft hela tiden. Antalet läsare ökar stadigt, vilket gläder mig allra mest. Hoppas att ni fortsätter läsa!

Kommentarer
Postat av: Tidigare Värnamobo

Grattis till ett år! Kanonbra blogg

2009-03-16 @ 23:04:21
Postat av: Anonym

Grattis! Jasg kollar din blogg nastan var dag. Ser fram emot att komma till Varnamo.

2009-03-17 @ 00:20:43
Postat av: Bloggarberta

Tack för hyllningarna!

2009-03-17 @ 13:46:13
Postat av: Anna Johansson

Stort grattis! Tycker du skriver skojigt och bra och bildgissningarna är kul, att se vad man kan ha missat att observera under sina år i stan. Och ev ge sig ut och leta.

Mvh Anna

2009-03-17 @ 14:17:33
Postat av: joke

Grattis till 1-årsjubileum, du skriver så härligt! Låg efter med läsningen, men skönt att vara uppdaterad igen :). Vad gäller designlördagen vill jag bara tipsa om Grimslövsfolkhögskolans elever som ställde ut i lokalen intill Turistbyrån. Superbra och roliga och fina grejer. Skickar några bilder per e-post. Hälsningar Joke

2009-03-18 @ 09:49:00
Postat av: Bloggarberta

Anna: Tack! Det sporrar till fler tävlingar - och det är bra för mig att gå ut och gå.



joke: Tack! Jag missade den utställningen, för vi var hungriga... Får jag publicera bilderna?

2009-03-18 @ 13:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0