Tjugondag Knut i Värnamo

Värnamobloggen är online! Direktsändning! Tja, nästan i alla fall. Nyss sände Radio Jönköping direkt från Värnamo Energi, där man i eftermiddag kan lämna sin gamla julgran och som tack få en trisslott, kaffe och grillad korv. Eftersom jag inte har frågat om lov, är det suddiga bilder på folk. (Bra att kunna skylla på det när man är en dålig fotograf.)



Snart ska dessa granar bli fjärrvärme.



Här serveras det kaffe och grillas korv.



Och så blir det direktsändning i Radio Jönköping.

Nu ska jag torka av senapen runt munnen och skrapa trisslotten. Om jag inte hörs av på ett tag så befinner jag mig på en strand i ett varmt land. Men troligast är att det blir till att fortsätta cykelturerna i regnet morgon och kväll.


Uppdatering: Jag skrapade fram en vinst på 50 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0