Sven blir intervjuad av Värnamobloggen



Plötsligt mitt på Storgatan stöter jag ihop med min gamle vän och arbetskamrat Sven Jacobsson. Inte nog med att han arbetar på Värnamo sjukhus med personalfrågor - på fritiden talar han sig varm för en näringsprodukt som bidragit till att han ser så här glad och frisk ut:



Visst kan han kallas artist, där han uppträder med att bjuda på smakprov och tala sig varm om dryckens egenskaper! Så jag tar tillfället i akt för en intervju, enligt önskemål i kommentatorsbåset.

Bloggarberta: Vad är det för drycker du bjuder på?
Sven: Det är en näringsdryck, den ena med smak av tropisk frukt och den andra av tranbär.
B: Använder du den själv?
S: Ja, dagligen, sedan i maj.
B: Har du märkt av någon hälsoeffekt?
S: O ja! Jag mår jättebra, har blivit mycket piggare och dessutom gått ner åtta kilo i vikt.
B: Hur ofta ska man inta det här?
S: Man byter ut en av dagens måltider, hur enkelt som helst.

Sen blev han upptagen med att sköta sitt uppdrag i ståndet och jag gick vidare, efter Värnamobloggens första intervju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0