Värnamodagarna i sikte

I augusti börjar byfestivalerna. Hångerdagen, Kärdafestivalen och Bredaryds marknad till exempel. Värnamo har ju sina marknader och andra festligheter, men nu kommer "Värnamodagarna" för första gången. Det här är ingen nyhetsblogg eller evenemangsblogg, så jag ska inte göra mer än att länka till arrangörens hemsida.

Jag ser fram emot att köpa en älgkebab till lunch någon av dagarna!

Som en parentes kan jag säga att jag erbjuder mig att korrekturläsa texter till hemsidor för en billig penning. Ni kommer i och med det vara garanterat fria från särskrivningar, och bara det är värt en hel del! Jag kommer att sätta skiljetecken där skiljetecken ska sättas liksom versaler på sina rätta platser.

Tillbaka till Värnamodagarna: jag har bokat bord redan på Harrys för att lyssna till detta band:


Bluesbandet Armadillo!

Här spelar de på Café Herrestad.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Ut ur busken? Jag vill också vara där!

2008-08-15 @ 19:36:46
Postat av: Jag själv

Systeryster: Det finns plats vid vårt bord!

2008-08-16 @ 00:05:03
Postat av: SJ

Jag vill vara med när det skall smaskas älgkebab! Låter spännande!

2008-08-20 @ 09:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0