Värnamobadet är öppet!



I söndags firade Värnamo Simsällskap beslutet att hålla Värnamobadet öppet i sommar, genom att ha fritt inträde. Dessutom hade de en del aktiviteter som jag tyvärr inte kunde delta i.

Dock kunde jag vara med på vattengymnastiken som började kl 17. Kan det bli bättre: rent och varmt vatten, solsken och en duktig ledare? Det var ett bra program och nästa gång ska jag ta i lite mer. Vi var ett 15-tal deltagare och det var plats för fler.



Emma Sahlin Johannesson från VSS var det som ledde övningarna. Hon berättade att det här inte var ett enstaka tillfälle, utan att de kommer att köra vattengympa ett tag framåt med både morgon- och kvällspass.

Jag kommer att vara med på så många som möjligt - perfekt att inleda dagen med innan jobbet och så ta ett pass vå vägen hem.

Än har de inte annonserat om tider, men det kommer. Håll utkik på VSS` hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0