Galleri Hörle Slott igen!



Den ena fina utställningen efter den andra visas på Galleri Hörle Slott. Det säger jag inte enbart för att jag är lite involverad i föreningen som driver galleriet, utan för att det verkligen är fina saker som tilltalar en.

Just nu ställer tre konstnärer ut. Två keramiker och en målare. Priserna ligger på en rimlig nivå och ingen i min omgivning ska bli förvånad om jag får med mig något hem i kväll när utställningen är slut.









Keramikerna heter Gitte Lind och John Nielsen Lind och tavlorna är målade av Lena Wyrner.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Berit!

Vi kommer inte in på galleri Hörle Slotts hemsida. vet du varför?



Mvh

Caroline Örnstedt



Ps. Trevlig sida du har!!!

2011-02-28 @ 09:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0