Var är nycklarna?



Hallå alla badare i Värnamobadet! Såhär ser nyckeln ut till skåpen i damernas omklädningsrum. Lämna tillbaka dem! Jag vet inte hur det är på herrsidan, men i damernas omklädningsrum är det omöjligt att få ett högt skåp för alla nycklar är borta.

Flera gånger har jag bett om att få ett högt skåp. Jag vill kunna hänga in mina kläder snyggt och har ofta någon väska och grejer som också ska få plats. Då är de halvhöga skåpen inte så bekväma. Men hela den här sommaren har jag fått veta att högskåpen "var slut". Tills en badvakt på slutet talade om att det saknas nycklar. Folk glömmer helt enkelt att lämna in dem. 16 högskåpsnycklar är bara borta.

Lämna tillbaka dem, så de slipper bli tvungna att byta ut låsen nästa år.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

På många bad har man väl tagit bort det där med nycklarna, besökarna får helt enkelt ha med sig egna lås. Första gången det hände mig blev det riktigt surt. Vi skulle fördriva några timmar på badhuset i släktstaden men de hade oss ovetande infört det där med egna lås. Lås såldes på plats, jadå, men det visade sig att de tre låsen vi skulle behöva kostade mer än själva inträdet för en barnfamilj. Vi hade gott om lås hemma så det skulle bli en helt onödig utgift. Inget bad den dagen.

2011-08-29 @ 13:29:22
URL: http://annaama.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0