Friveckolördag i Värnamo

Var ska sleven vara om inte i grytan? Var ska Värnamobloggen vara på Friveckolördag, om inte ute på stan? Lite regn och rusk hindrade inte oss som ville köpa plastpåsar, fårskinnstofflor eller honung.



Jag ber om ursäkt för den dåliga kvaliteten på film och bilder. Det är lite knepigt att samtidigt hantera kamera, kassar och paraply.





Visst känner man doften av varma sockerdoppade munkar och schweizermandel?



Vad var särskilt att märka på årets friveckolördagsmarknad? Fanns det något återkommande - ett tema?

Förutom regnet, förstås.

Jodå, det kommer fler inlägg om denna lördag. Men först ska jag göra som de flesta andra; dricka kaffe hemma i värmen och äta något gott jag köpt på Stigs konditori.





Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det spelades bra musik på marknaden

hörde jag. Synd jag inte var där

2009-10-26 @ 19:29:49
Postat av: Birgitta

det spelades bra musik på marknaden

förstår jag. synd jag inte var där

2009-10-26 @ 19:35:29
Postat av: Bloggarberta

Birgitta: Kom nästa gång!

2009-10-26 @ 23:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0