Tillbaka i Värnamo

Värnamobloggen har varit på resa, därav det lilla uppehållet. Ibland är det bra att vidga vyerna och bege sig utanför 50-skyltarna, tänkte jag och reste till Schweiz.



Det var som att komma en månad tillbaka, vad gällde vädret jämfört med Värnamos. Höstlöven sprakade av färg, det var runt tio grader varmt och fortfarande skönt att sitta på en uteservering och dricka kaffe.

Bilden är från april - det är ett väldigt farande till Schweiz! Men nu ska jag stanna hemma och se fram emot kommande begivenheter i Värnamo som Bokens dag på lördag och konstutställning på Galleri Hörle Slott i helgen!



Kommentarer
Postat av: M by höstrusk

Fint värre.... Hoppas du hade det trevlig.

Jag skulle vilja bo i det röda tror jag.

2009-11-09 @ 12:35:10
Postat av: Anonym

vart tog bildgåtorna vägen?



Borde det inte vara dagliga uppdateringar när en blogg representerar en hel stad? Känns lite tunt även om de artiklarna som finns är ganska ok....

2009-11-09 @ 22:45:24
Postat av: Bloggarberta

M by höstrusk: Jag hade det väldigt trevligt!



Anonym: Jag har varit lite återhållsam med bildgåtorna av den anledningen att jag inte tycker att jag har fått så mycket respons för dem. Men om det är en allmän önskan att jag ska fortsätta, så gör jag det. Roligt att du i alla fall uppskattar dem!



Jovisst vore det önskvärt med dagliga uppdateringar. Jag gör så gott jag kan, men ibland kan inspirationen tryta. Det är bloggägarens privilegium att bestämma själv när nya inlägg görs. Men jag håller med att jag varit lite lat på sistone!

2009-11-09 @ 23:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0