Julskyltning i Värnamo

I söndags upptäckte jag att restaurang Barollo hade slagit igen. Utanför lokalen sålde de ut tallrikar, glas och diverse andra saker från restaurangen. Jag köpte 10 snygga galgar och en korkskruv - 25 kr.

Hinner det att bli något nytt där, innan rivningen börjar?




Efter en runda bland lottförsäljarna på torget blev jag hungrig och hade tur vid korvståndet. Han hade bara tre korvar kvar och jag köpte en, precis lagom hårt stekt, till ett pris av 20 kr.



Tur hade jag också vid Lions lottbod och vann en påse geléhjärtan.



Visst var det väl snö förr i tiden när man gick på julskyltningen?





Kommentarer
Postat av: Magnus

Synd att dom slagit igen.

Det kan bero på att deras pizzor hade lite fyllning och seg botten.



Grattis till vinsten! Sparar du den till jul?

2009-12-03 @ 23:41:42
Postat av: Bloggarberta

Magnus: Det var trevligt med italienskt stuk på menyn. De rätterna var bättre än pizzan. Nu får jag satsa på sushi-baren!



Gelehjärtanen ska jag spara tills jag får finfrämmat.

2009-12-04 @ 10:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0