Hemma på min gata i stan...

... som Stina sa i Saltkråkan. Där gör vi minsann som man brukar göra, här i Värnamo. Där är vi inte som i Stockholm, där de sitter på krogar på kvällarna, ja långt in på småtimmarna. Vi går och lägger oss i rättan tid! Vi ska upp och jobba i morgon!

När jag tittar ut genom mitt fönster åt söder är det inte tänt i ett enda fönster på andra sidan gatan. Ser jag åt norr är det likadant - släckt överallt. Där kom en bil i sakta mak. Kanske någon som varit på bio i Jönköping och snart ska få krypa ner i sin säng.

Det gör jag också snart, sen blir det ny dag och jag får läsa Värnamo Nyheter och se vad som hänt i helgen.

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0