Snabbhämtning av bullar

Nu var det ju rätt mörkt, så jag får gå dit en dag i dagsljus. Walk-In blir det för min del. Det handlar om Stigs nya satsning som började byggas i somras. Nu är den klar, bageri-drive-in-butiken. I kväll var det invigning med inbjudna gäster och vi minglade runt och åt snittar, lussekatter och tårta.



Här är lite av vad som bjöds, en favorit är den rosa uppe till höger.



Hit ska jag i fortsättningen kunna susa fram med cykeln, bromsa in och beställa en napoleonbakelse och cykla hem med den i cykelkorgen.

Det blågula bandet kommer inte att vara kvar, för det tror jag att landshövdingen klippte av. Jag missade den delen, men Värnamo Nyheter var där. Kolla i tidningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0