Välkommen hit!

Efter lite vånda har jag börjat lämna ut adressen hit till värnamobloggen. Det är ju roligt att ha läsare, fast jag egentligen bloggar för mitt eget nöjes skull. Så välkomna hit!

För ovana bloggläsare vill jag tala om att det nyaste inlägget står överst. Är du här för första gången och vill läsa allt, så scrolla ned till botten och läs dig uppåt. Under varje inlägg finns det möjlighet att skriva en kommentar. Det är trevligt att få! Vissa bilder som är små kan man klicka på för att förstora.

Det kommer inte att bli en dagboksblogg - jag ska inte berätta om mig själv och mitt liv. Jag har, som jag har börjat, tanken att skriva om saker som rör Värnamo, idéer som jag får när jag är ute på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0